Merhaba Ziyaretçi;

Dünya'nın En Büyük ve En İyi Torrent Oyun Forumuna Hoşgeldin

Üye olursan 7/24 gerçek destek alabilirsin. 10 saniyede üye olmak için hemen tıkla!

*
(Hızlı Arama Motoru)™

Forum Aramasını Kullanın
Arama Motorumuz Hakkında
İsabetli Aramalar Hakkında - Konsolcular İçin İyi Haber

Gönderen Konu: OMSI Bus Simulator [SKIDROW] - FULL - Zamunda Torrent - HIZLI indir - Torrent  (Okunma sayısı 141514 defa)

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı PcKoPaT71 | p71

  • 12. Seviye
  • *
  • İleti: 6.140
  • Aldığı Teşekkür: 2814
  • Platform: Yalnız PC

OMSI Bus Simulator [SKIDROW] | Torrent indir + HIZLI indir + Tek Link indir

 Torrent
 ISO
 PC
 SKIDROW
 Mevcut
 941.24 MB
OMSI Bus Simulator - Serial - CD Key - Serial Number + FULL Torrent indir - KEY
















Oyun Açıklaması Mevcut Değil.


Minimum Sistem Gereksinimleri;
İşletim Sistemi: Windows XP/Vista/7
 CPU: 2,6 GHz
 RAM: 2 GB
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce® or ATI Radeon®, en az 256 MB, DirectX 9.0c
 HDD: 4 GB
 



[/center]
:kur_açıklaması:
1-) Oyunu Daemon Tools ile kurun.
2-) Serial NO istediğinde yukarıdaki linkte verdiğim Customer ve Serial 'i kullanın.
3-) DVD içerisindeki Update klasörü içindeki 'AS_OMSI_UPD_v101.exe' yi oyunun kurulu olduğu dizine atın ve güncellemeyi yapın.
4-) Güncellemeyi yaparken yine aynı Seri NO 'yu girin.
5-) Crack yapın ve oynayın


NOT: Aerosoft Launcher 'i kullanmayınız ;)

Denenmiştir ;)
 



« Son Düzenleme: Ocak 24, 2014, 18:21:16 ÖS Gönderen: DreamSoldier »
  • İşlemci               : AMD FX-8150 - Eight Core Processor
  • RAM                   : 16 GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ATI Radeon HD 7800 Series - 256 Bit
  • İşletim Sistemi   : Windows 8 Pro - x64

Çevrimdışı Retry_Life

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 2
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
hocam ben bu otobüsü nasıl çalıştıracam bi yardımcı olun yaa :))

Çevrimdışı PcKoPaT71 | p71

  • 12. Seviye
  • *
  • İleti: 6.140
  • Aldığı Teşekkür: 2814
  • Platform: Yalnız PC
hocam ben bu otobüsü nasıl çalıştıracam bi yardımcı olun yaa :))

Oyun hakkında hiçbir bilgim yok :D   Tuş kombinasyonlarına bakmayı dene ;D
  • İşlemci               : AMD FX-8150 - Eight Core Processor
  • RAM                   : 16 GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ATI Radeon HD 7800 Series - 256 Bit
  • İşletim Sistemi   : Windows 8 Pro - x64

Çevrimdışı Quaresma7

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 13
  • Aldığı Teşekkür: 1
  • Mutluay
Oyun Yükleniyo,İyi Hosta Bozuk Bu Oyun
Açtıqımda Windows çalısmayı d-Durduruyo Otomatikmen,Ve Oyun Yanıt vermiyo :@

Çevrimdışı PcKoPaT71 | p71

  • 12. Seviye
  • *
  • İleti: 6.140
  • Aldığı Teşekkür: 2814
  • Platform: Yalnız PC
Oyun Yükleniyo,İyi Hosta Bozuk Bu Oyun
Açtıqımda Windows çalısmayı d-Durduruyo Otomatikmen,Ve Oyun Yanıt vermiyo :@

 :kur_açıklaması:
1-) Oyunu Daemon Tools ile kurun.
2-) Serial NO istediğinde yukarıdaki linkte verdiğim Customer ve Serial 'i kullanın.
3-) Crack klasöründeki update dosyasını oyunun kurulu olduğu dizine atın ve güncellemeyi yapın.
4-) Güncellemeyi yaparken yine aynı Seri NO 'yu girin.
5-) Crack yapın ve oynayın


Denenmiştir ;)
« Son Düzenleme: Nisan 17, 2011, 18:40:06 ÖS Gönderen: PcKoPaT71 | p71 »
  • İşlemci               : AMD FX-8150 - Eight Core Processor
  • RAM                   : 16 GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ATI Radeon HD 7800 Series - 256 Bit
  • İşletim Sistemi   : Windows 8 Pro - x64

Çevrimdışı CmGkDnZ

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 1
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
kardesim oyun calısmıyo dediklerini birebir uyguladm ama acılmıyo hata veriyo oyun çalışmıyooooo :(

Sistemim:
İntel pentium Core2 Duo E6550 2.83ghz 2.83 ghz işlemci
4 Gb ddr2 667 mhz ram
shappire Hd 5570 1gb 128 bit ekran karti
Windows 7 64bit işletim sistemi

Çevrimdışı PcKoPaT71 | p71

  • 12. Seviye
  • *
  • İleti: 6.140
  • Aldığı Teşekkür: 2814
  • Platform: Yalnız PC
Buyrun beyler. Oyunu zorla indirttiniz. :) Kurdum. Bikaç görüntü aldım ve çıktım.

Size bi tavsiye vereyim. Oyun çook saçma...  ;)






ww. :D Bunu unutmayın. x)

Not: Aerosoft Launcher 'i kullanmayın ;)
  • İşlemci               : AMD FX-8150 - Eight Core Processor
  • RAM                   : 16 GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ATI Radeon HD 7800 Series - 256 Bit
  • İşletim Sistemi   : Windows 8 Pro - x64

Çevrimdışı dss

  • 1. Seviye
  • *
  • İleti: 2
  • Aldığı Teşekkür: 0
  • Torrent-Oyun.com
deamon tools bende yüklü değil bi de aerasoft hata veriyo erong
 key diyoo

Çevrimdışı PcKoPaT71 | p71

  • 12. Seviye
  • *
  • İleti: 6.140
  • Aldığı Teşekkür: 2814
  • Platform: Yalnız PC
Ne hatası? Bak oyuna girip ekran görüntüsü attım. Oyunda sorun yok  :-\  ;)
  • İşlemci               : AMD FX-8150 - Eight Core Processor
  • RAM                   : 16 GB DDR3
  • Ekran Kartı        : ATI Radeon HD 7800 Series - 256 Bit
  • İşletim Sistemi   : Windows 8 Pro - x64

Çevrimdışı qwerty123

  • 3. Seviye
  • *
  • İleti: 285
  • Aldığı Teşekkür: 6
  • Ben ne kadar yükseksemde hayat 180'de
Aşırı zevkli bir oyun herkeze tavsiye ederim :)  :thumbup:

 



Facebook Yorumları